Barcelona Wine Week aconsegueix la plena ocupació del palau 8 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, 10.000 m2 de superfície expositiva neta, augmenta prop d’un 20% el nombre de cellers participants i un 50% la presència de segells de qualitat respecte a l’anterior edició. El certamen consolida així el lideratge de la seva proposta única, que aglutina una oferta de qualitat representativa de tota la diversitat geogràfica i varietal del vi a Espanya, vertebrada principalment per territoris.
Dins del saló, l’àrea BWW Lands creix un 30% respecte a la primera edició i reunirà bona part de les Denominacions d’Origen Protegides (DOP) espanyoles. Les que sumaran un major nombre de cellers seran DO Cava, DO Empordà, DO Jumilla, DO Montsant, DO Navarra, DO Penedès, DO Ribera del Duero, DO Roda, DO Terra Alta, DO Ca Rioja i DO Ca Priorat. En aquest espai estructurat per segells de qualitat podran trobar-se tant petits cellers com grups consolidats de la talla de Familia Torres, Bodegas Pinord, Abadal, Grupo Enate o José Pariente.
Per la seva banda, BWW Brands concentrarà algunes de les marques vinícoles més emblemàtiques i reconegudes, juntament amb empreses que ofereixen equips, accessoris i serveis per al sector del vi. Protos, Marqués de l’Atrio, Perelada o el grup Freixenet són alguns dels grans cellers que s’estrenaran com a expositors del saló, mentre que repeteixen participació Araex, Juvé&Camps, Matarromera, Bodegas Manzanos, Iguazú Vinos i Vermuts Miró, entre d’altres.
Barcelona Wine Week impulsa la seva clara vocació internacional contribuint a la reactivació del mercat del vi, propiciant la culminació de negocis i afavorint l’exportació. Per això, mitjançant el programa Hosted Buyers, visitaran el saló per reunir-se amb els expositors prop de 350 compradors internacionals de vi procedents de 40 països, principalment d’Europa, Llatinoamèrica i Amèrica del Nord. Es tracta de grans prescriptors pertanyents a empreses distribuïdores, importadores i cadenes de supermercats la presència dels quals al certamen donarà lloc a més de 4.000 reunions de negocis amb les empreses expositores. Amb ells, també assistiran 1.300 compradors nacionals pertanyents a la gran distribució, el retail o els punts de venda especialitzats.
Consulta tota la informació i programació
AQUÍ