Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/07/2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Qui no reconeix la clàssica ampolla de quètxup Heinz? Ha estat emblema de moltes llars i 150 anys després el quètxup segueix sent el producte estrella de la marca amb més de 650 milions d'unitats venudes anualment a tot el món. És fàcilment reconeixible i la realitat és la podem trobar al supermercat, però també en establiments que van des de les cafeteries de carretera fins als restaurants estrellats. Però més enllà del quètxup, durant la seva trajectòria, la marca ha innovat en el sabor fins a arribar a l'última novetat, la salsa de curri i mango.Elisenda Picola, directora de Màrqueting de Heinz Espanya, en motiu del llançament de la nova campanya ha manifestat que "volem fer un homenatge a les experiències, sensacions i emocions que el sabor dels aliments desperta en nosaltres". A més, també ha explicat que "a Heinz som conscients que el consumidor d'avui vol que aquesta experiència gastronòmica sigui el més personalitzada possible, com si el plat que està gaudint fos únic i irrepetible, fet que s'ha convertit en un objectiu a aconseguir amb cada llançament que presentem al mercat". En aquest context, la nova campanya de Heinz està focalitzada en la gastronomia i els sabors de l'estiu i es concreta en la "Heinz Summer House" ubicada a Sitges.
Showcooking de Heinz durant la presentació de la 'Heinz Summer House' a Sitges. Foto: Núria Escalona.
La 'Heinz Summer House' és una casa de la localitat de Sitges on s'ha revelat la nova campanya de la marca que porta per lema 'Viatja a través dels sabors' i que es convertirà en una de les destinacions més desitjades de l'estiu perquè l'experiència que es viurà en aquesta casa serà el gran premi que es pot endur qualsevol de les persones que s'animin a participar.
La idea de crear aquest espai neix d'un estudi realitzat per la marca on han preguntat als seus consumidors quin seria el seu estiu ideal. Segons s'ha explicat durant la roda de premsa, s'ha escollit localitat de Sitges perquè atén a les claus de l'estiu que desitgen els seus consumidors: banyar-se a la platja o piscina, anar al 'xiringuito' i gaudir del sol, sortir en vaixell o gaudir de música en viu. A més, segons la marca, els consumidors també associen el seu estil ideal al descobriment de gust, la diversitat gastronòmica, l'exploració culinària, les experiències irrepetibles, el relax i, per descomptat, a les nostres persones amb qui ens sentim millor. Així, la 'Heinz Summer House' s'ha recreat reunint tots aquests desitjos i garanteix als afortunats un veritable viatge a través de tots els sentits.
Com es pot gaudir de la 'Heinz Summer House'?
Durant la presentació d'aquesta campanya, a la qual també ha assistit l'alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, i diversos influencers com Aleix Puig, guanyador de MasterChef 7, o Alberto, finalista de MasterChef 8, els responsables de la marca han explicat que la campanya culminarà amb l'oportunitat de què un guanyador gaudir de la 'Heinz Summer House' acompanyat de 5 amics durant 5 dies amb totes les comoditats, gastronomia inclosa. Per fer-ho, s'ha estrenat la web www.viajedesaborconheinz.es, on qualsevol persona que compri els salses Heinz fins al 16 d'agost, podrà emplenar el qüestionari corresponent, pujar el seu tiquet de compra i participar d'un exclusiu sorteig, sense límit de participació.
Cuina de la 'Heinz Summer House' de Sitges. Foto: Núria Escalona.
L'acte de presentació també ha comptat amb un showcooking en directe i la degustació de diferents tastets elaborats amb les salses de la marca que els guanyadors d'aquest sorteig també podran gaudir durant la seva estada a la 'Heinz Summer House' que s'ha recreat a Sitges. En aquest punt, Elisenda Picola ha detallat que "els afortunats que gaudiran de la "Heinz Summer House' tindran l'oportunitat d'assaborir una proposta gastronòmica única on les salses de la marca seran l'element fonamental per elevar la seva experiència organolèptica i aconseguir aquest viatge inoblidable a través de tots els sentits".